Våffeldag

Ännu en ledig dag passerar.. har sovit länge idag. Elin ringde och väckte mig i morse, tackar för det.. så man kom upp någorlunda tidigt. (kl halv 11) Annars har förmiddagen rullat på.. Jag och Elin köpte våffelmix och elin gjorde våfflor till mig, sååå gott!!

Imorgon är det jobbdag, ser faktiskt fram emot det.. Har blivit allt för bortskämd nu med att få vara ledig tre dagar i sträck! Får se vad som behöver göras när jag kommer dit.. skulle behöva skylta om vårat skylt fönster om ingen har förbarmat sig över det. Förhoppningsvis behöver jag inte börja tidigare än vanligt.

Ge mig sommar.. sommar och ledighet.. semester! Är inte alls bestämt vad jag ska hitta på, men tror på en toppen-sommar! Efter sommaren har jag bokat tatuering iaf, så det känns spännande också.. Har lämnat in bilden jag målade för drygt ett år sen, som hon ska få göra lite ändringar på. Det ska till en stor ros, och lite annat "snirkel".. kommer bli grym!


Men nu ska jag diska!


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0