Mästerblomman kammade hem 1a och 2a pris!

Det kunde inte ha gått bättre igår under uttagningen inför SM i karlstad. Jag och Lena åker dit med en härlig inställning och skapligt nervösa. Man har ingen aning vad som väntar en, förutom temat på de två tävlingsuppgifterna. Har ingen aning om vilka blommor eller extra material som vi blir tilldelade, eller vilka det är som tävlar.. eller hur man håller tävlingsnerverna i schack. Jag har sen flera veckor tillbaka byggt upp förväntningar och en sjukt jobbig nervositet inför den här helgen.  Har sovit dåligt de senaste nätterna, var ju kanske inte den bästa uppladdningen när man satt och åkte bil långt efter jobbet på fredagen och skulle upp tiidigt på morgonen sen. Frukost var svårt att få i sig på morgonen.. och jag tror inte att jag åt särskilt myket under hela dagen. Det bara går inte när man har så mycket i huvet och fjärilar i magen.

Kändes däremot bra konstigt efter att båda arbetena var över.. en slags tomhet och jag blev jätte nedstämd. Alla spänningar hade släppt. Det var liksom det där jag gått och laddat för i flera veckor, och sen var det helt plötsligt över. Men det gick över rätt så fort, den tomma känslan blev en sjuhelsicke stor lycka när jag fick reda på att jag kom tvåa och min chef etta.. vi tillsammas i SM kommer bli oslagbart kul!!!!



Den vinnande brudbuketten.. :)

Jag skriver mer lite senare.. och lägger upp bilder på allt annat också

Kommentarer
Postat av: Elin

Men vad roligt :) Grattis grattis!

2009-09-27 @ 16:29:09
URL: http://elinsundberg.wordpress.com
Postat av: Madde

Vad härligt, du är så duktig Emma! Grattis och lycka till i fortsättningen! :)

2009-09-27 @ 18:02:26
Postat av: MarieP

Jag vet ju vem som kommer få binda min brudbukett OM jag gifter mig nån gång ;-D

2009-09-27 @ 22:24:21
URL: http://paschen-paschen.blogspot.com
Postat av: Ida F

Ni är ju så grymma ni två!!

Tur att du hamna på floristlinjen ändå tillslut :D

Mästerblomman är ju bäst! ;)

2009-10-01 @ 15:15:56
Postat av: Malin

Hej Emma! Vilken fin blogg du har! Har precis börjat blogga själv men har väl inte riktigt kommit in i det än... Kul med blomsterbloggar tycker jag! har inte hittat så många andra intressanta. Det är din och www.johanvm.blogg.se ...du kanske har tips på andra bloggar?? Jättevacker brudbukett! förstår att du kom vidare. Vad fick du för poäng? (nyfiken)

Ha de gott! /Malin

2009-10-28 @ 13:00:17
URL: http://convalaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0