Jul jul, härliga jul



Alla adventshelger bara susar förbi! Det är tredje advent nästa helg, helt otroligt! I butiken är vi ialla fall julredo. Det poppas julmusik och det görs fantastiska saker till försäljning. Vi är som alla andra blomsterhandlare helt dille på garn, så det är en återkommande detal i många produkter och finns i stora delar av vår skyltning.


Lite plats hemma, eller något för barnen i barnrummet? En "mini-julgran" passar ju perfekt när den inte behöver ta så mycket plats. En med garndekoration och blanka härliga kulor, juligt kuligt!







Lila och rött! Så snyyyggt!

Kommentarer
Postat av: Urika

Var in in blomsterhandeln i Norberg idag för att försöka hitta nåt kul men gick bet, ska jag behöva ta mig till Örebro för att hitta nåt kul? Härliga bilder som ger julkänslor i överflöd.

2010-12-07 @ 19:40:13
Postat av: Malin

Vad fint ni har det! Jag önskar att jag kunde hälsa på snart! Lite tajt nu innan jul dock...



Kram kram

2010-12-08 @ 08:30:39
URL: http://convalaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0