Våren är så välkommen såå..

Nu finns det inte ett spår kvar av julen i butiken.. vintervitt med förhoppningar och föraning om våren! Jag har skyltat om och exponerat med nya vårblommor. Primula, pärlhyacinter, krokus, snödroppar och härliga hortensior. Jag har tagit en hel del bilder från butiken. Så skönt att komma till jobbet när det är ordning och reda, nystädat och luktar gott.





Otroligt söta och oemotståndliga snödroppar i en högre cylindervas och lite sandsten. Det är inte svårare än så!

 

   





   
   

Underbart intesant?

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag dör. Jag dör, jag dör, jag dööör.. Kreativiteten sprudlar bara av att se bilder från butiken, det måste vara sjukt kul att jobba i en sån härlig miljö. Var sak på sin plats. Åååååh du är så duktig så jag blir nästan avundsjuk. Fast bara nästan. :P KRAM

2010-01-14 @ 23:49:43
URL: http://frokenwesterlund.blogg.se/
Postat av: Emma

Gullig du är Elin! Jag saknar er! Måste komma och hälsa på! :D kram

2010-01-15 @ 08:22:08
URL: http://flowerart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0