Det var inte igår!

Har förhoppningsvis fått tillbaka inspirationen till att skriva och berätta vad som händer i mitt floristiska liv. Senast jag skrev var jag i stockholm och dekorerade för kronprinsessans bröllop. Har hänt en hel del saker efter det, men i vilken ände ska man börja?

Jag har öppnat min nya butik i Örebro, ska bli mamma i februari, varit på mässor, deltagit i SM i blomsterbinderi i Göteborg, kommit två i Elmia Flower Grand Prix .. Borde egentligen göra ett nytt inlägg om allt, men jag skriver lite allmänt nu och lägger upp lite bilder som jag tycker inspirerar!

Här följer lite bilder från Flower Elmia Grand prix!



Min brudbukett som ska bäras som en färgpalett





Lina Suptstiks brudbukett



Erik löser sin teknik på sin brudbukett genom att nåla allting



Emma Hansson gör sin brudbukett i hållare, otroligt härliga färger, ljuvlig att titta på



Malin Svahns brudbukett, även den i hållare. Hon fastnade för den läckra julstjärnan, hennes blev riktigt cool.



Sofie Danielsson från floristkompaniet går lös på garn, nytänkande form och idé!



Min bordsdekoration. Temat för samtliga arbeten var "vardags-surrealism"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0