back to reality

har vart en otrolig torka på den här bloggen under semestern.. trodde man skulle ha mer tid och lust att göra några inlägg. Men nej nej.. Började med att göra en brudbukett förra fredagen som jag tänkte lägga upp bilder på. Den blev riktigt bra. Kunden har varit inne X antal gånger, och från den ena buketten till den andra, så blev det tillslut ett resultat. Hon ville ha aaallt.. super go tjej, med mycket idéer. Ibland ska man inte ha för mycket att välja på. Så är det med allt, och jag känner igen mig skälv i det.

Nu går jag i flyttankar igen.. Vill jag verkligen bo kvar här i sala?? Nu går vi mot mörkare tider, och tänk att vintern infinner sig snart. Jag ser det framför mig hur frukstansvärt långtråkigt jag har det när jag sitter och pendlar till jobbet varje dag i min bil.. uuuuuaa.. Och jag min impulsive sate har faktiskt bokat tid hos min personliga bankman för att se om jag har lånelöfte, och mäklaren kommer hit på måndag kväll. Helst skulle allt vart klart igår, om man har med mig att göra..

Nej men nu ska jag sova, vad trött man blir av att jobba..




Kommentarer
Postat av: Carro / "Priman"

Om jag nångång får turen att gifta mej så ska du få göra min brudbukett! :)

2009-08-17 @ 10:58:54
URL: http://carolineprim.blogg.se/
Postat av: Elin

Sjukt fin Emma! Vad kul att du får göra så roliga buketter!! Lite avundsjuk blir jag faktiskt.. :P

2009-08-21 @ 22:48:20
URL: http://frokenwesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0