Formex och Inspirationsdagarna 2010

Otroligt händelserik helg har man haft! Formex på lördag förmiddag/dag, där vi jag och min chef gjort vårens och sommarens inköp. Det är mycket fransk-romantiska krukor och tillbehör. Vi har hittat så otroligt vackra utekrukor och små saker för trädgården, eller för att göra fint ute på balkongen. Jag läängtar till varmare väder, så vi kan få göra iordning utomhus!

På lördagkvällen var det dags för festmiddagen på Infracity för alla interflora och blommogram anslutna butiker. Jag har inte riktigt rätta siffran på antalet men vi var måånga. Under kvällen delades det ut priser och stipendier. Jag hade sökt utbildningssipendiet i år och tror ni inte att jag fick det!!??!! Chockad och breendes en mjuk-macka ropade de ut mitt namn att komma upp på scen. Interfloras utbildningsstipendium är på 15.000 :-, och jag är så otroligt tacksam. Ser många möjligheter med detta!



Ooo, min tillvaro är allt annat än lugn... måste plugga ikväll! Vet inte om jag har nämnt det tidigare, men jag har börjat en företagsekonomikurs "räkna med lönsamhet", och måste läsa klart alla kapitel för att kunna börja med en budgeteringsuppgift.. så därför får detta räcka som uppfatering just nu! :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis till stipendiet!! Gud var roligt! =) Jag har också funderat på företagsekonomi... Vad är det för kurs du går? kvällskurs? på distans? Antar att det är väldigt givande men hur kul är det? Har typ en miljard frågor... du får gärna svara på facebook om du vill =) Grattis än en gång! Kramifolia

2010-01-27 @ 08:36:51
URL: http://convalaria.blogg.se/
Postat av: Elin

Så klart att du fick!! Åå jag är så stolt över dig Emma, du kommer att gå långt! :D Grattis igen, vi hörs och ses snart!

2010-01-31 @ 23:13:31
URL: http://frokenwesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0