Tulpanens dag!

Tulpanens dag är egentligen över om 5 minuter, men jag skriver det ändå! Tulpanbuketter kan man binda i sömnen numera. Men det är konstigt hur mycket man kan älska något, och aldrig tröttna..

Nu är det bestämt! I år blir det tre tävlingar att delta i... först debutant tävling i karlstad den 27 februari. Sedan Yrkes-SM i göteborg 19 - 22 maj, sedan sists men inte minst Interfloras florist-SM i höst någon gång. Nytt år, Nya möjligheter? Inte sant? Jag ser fram emot att träffa nytt folk och lära mig massa massa massa nya saker!

Jag är lite nördig, har införskaffat mig nya skissblock och pennor för att börja fila på lite idéer jag har. Inspirationen kan komma vart som helst ifrån. Då är det bra att ha skissblocket nära och anteckna :P Därför köpte jag två.

Jag älskar mina stammisar på jobbet! Idag fick jag vara hundvakt en kort stund medan min kund var på ICA. Hur kan man säga nej? Det händer det mesta på jobbet, och lite till..

Godnatt!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

...lycka till i alla tävlingar,och nya utmaningar. Ska följa dig ...och alla dina inspirerande blomsterfoton.

2010-01-17 @ 14:02:27
URL: http://videfine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0