Helg-fina bilder!



Den här bilden knäppte jag i lördags morse, vid ca 9 tiden på morgonen .. Ser den inte härligt somrig ut ?? Ge mig sommar!!! Inte en snöflinga så långt ögat kan nå ..



Vi närmar oss påskhelgerna med en rasande fart, ska lägga upp lite bilder från min exponering av alla nya varor som kommit in, våren till ära.. Men här har jag dekorerat påskliljor i enkla stilrena krukor tillsammans med lite limekross och blåbärsris. För längst hållbarhet ska man köpa knoppiga lökar, och hållas så svalt som möjligt ...





Måste testa min nya kamera och visa dessa makrobilder jag tagit. Vilken skillnad från kamera till kamera .. älskar att fotografera. Fotograferande florist, det tycker jag ändå kan gå lite hand i hand ..Det är detaljerna som är det allra viktigaste, och det är häftigt att man kan fånga dessa på bild!

Jag har jobbat hela helgen och glömde ärligt bort vilken dag det var idag .. var helt säker ett tag på att det var måndag. Men det är det ju inte!! tokigt det kan bli. Saknar min karl som fortfarande är i Thailand .. får vänta ca 5 veckor till på att han kan komma hem och mysa med mig ! :( Men det är tur att det finns folk i ens närhet som lättar upp och ser till att man har skoj! :D

Godkväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0