Vitt är vackert!



Lim-mobil gjord med värmelimpistol och limstavar. Inspirerad av Tor Gundersen när han var på floristutbildarna för några veckor sedan.









Aktiviteter som omexponering har stått på schemat den senaste veckan. Tupparna pryder numera hyllorna! :)





I lördags var jag ute en sväng på Björnö och tog lite vackra bilder. Naturen är så vacker, och vädret var så fint! Vad kul det är med den nya kameran! Bilderna blir så vackra!







Imorgon är jag ledig! Hoppas att vädret är lika bra då, får se vad jag ska hitta på för skoj! :)

Godkväll!

Kommentarer
Postat av: Malin

verkligen vackra bilder du tar med kameran! Inspirerande som bara den! =) Kram

2010-03-18 @ 12:16:30
URL: http://convalaria.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag är helnöjd!! Sååå kul att få med dessa detaljer man annars bara ser med blotta ögat .. :D

2010-03-18 @ 16:44:24
URL: http://flowerart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0