Audio rosen - en ny favorit






Godkväll!!

Idag fick jag det stora nöjet att göra en till brudbukett. Vi har haft många brudar här på sistone, det är i stort sett en varje helg.. Bra gjort för att vara en nyöppnad butik. Detta var en ny utmaning. I buketten är det vita highwood callor, ljusrosa audio rosor, prärieklock-knopp och hjärtan på tråd.  Ääälskar numera audio rosor - min nya favorit.

Nästa vecka är det FORMEX!!!!! Längtar som tusan.. jag och min chef ska åka och göra höstens inköp. Börjar även sakta men säkert närma sig DM i Karlstad i blomsterbinderi. Lite pirrigt där. Undrar hur många gånger jag behöver påminna Lena om det innan vi åker :P

Natti!!

Kommentarer
Postat av: Fia

Du är duktig du!! :) längtar tills jag ska gifta mig och du ska få göra min bukett!! :D Pussokram// Fia

2009-08-21 @ 22:51:08
Postat av: Madde

Jag ska också på Formex mässan med min chef, då aksnke jag ser dig i vimlet ;D

2009-08-21 @ 23:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0