Värt varenda sekund!



Här är min nygorda tatuering! Bara hälften kvar nu, allt ska skuggas och det ska i färg på vissa ställen... men fyra timmar fick jag ligga och pinas. Var dock inte lika hemskt som jag har fått det berättat för mig, trodde nog att det skulle vara värre. Det var vissa partier som var oumbärliga, (ett tips är att undvika revben).

Man vill ju att allt ska vara klart på en gång, men jag får vänta tills allt har läkt, och eventuellt får jag tid i oktober.. men jag lägger upp lite bilder på skissen/teckningen som Anna (min tatuerare) har målat.

              





Kommentarer
Postat av: beundrare

ojoj de va då mej nå in i he*vete snyggt! riktigt läcker! :D

2009-08-26 @ 18:41:43
Postat av: Kristin

Riktigt snyggt Emma, och kommer säkerligen bli ännu snyggare när allt är klart:O

2009-08-26 @ 19:00:06
Postat av: Priman

Wow! Riktigt läckert!

2009-08-27 @ 13:45:51
URL: http://carolineprim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0