Västerås nästa!



 

Stressigt på jobbet.. formex i torsdags, det gick riktigt bra! Har gjort höstens och julens inköp. Två sjuka i fredags, så det var mycket att göra.. fick iaf ihop min brudbukett, med näbbukett, tärnbukett och två corsage. Blev dock stressigt mot stängning. Hade bråttom för mina föräldrar skulle komma och jag och Fredrik skulle umgås med Oscar. Det blev pizza, godis och film i Västerås.

Nu börjar det närma sig.. mitt "nya liv" i Västerås. Det blir lägenhetsvisning på torsdag, och förhoppningsvis får jag den såld! Helt rätt tidpunkt att flytta.. hösten kommer bli en mardröm annars.

Nej nu ska jag slappa.. har jobbat 10 dagar i rad, och ytterligare 4 blir det.. Inventering är att se fram emot imorgon. :S woho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0