Semester!!

Andra semesterdagen, såå skönt! Firande semestern med att åka och hälsa på Eve i Gävle och gå ut där, så jädra skoj!  Helgen blev en succé. Dessutom avslutade jag mina "slitsamma dagar" på jobbet med en brud, så det var också kul, kommer bilder på den.

Jaha, så vad gör man när man har semester, är nog första gången man är en utav dom som har semester under semestertider, tidigare har man jobbat när alla andra är lediga, men det är annat idag.. sommarjobbets tid är förbi! Så här ska njutas i fyra långa veckor, hoppas jag.. med risk för att bli rastlös, känner att jag behöver någon slags stimulans och något att göra hela tiden.

Men nu ska jag städa lite, innan jag ska till Elin min kära vän och dricka lite vin och äta mat! Sicken tur man har!! Ska dessutom får avundas hennes solbränna, då hon har varit i Alanya två veckor..  Åker till Åland med ena halvan av min familj och mormor och morfar på torsdag, blir trevligt det ..




Kommentarer
Postat av: Elin

Åååå vad fiiiint.. Alltså jag dör. Jag dör långsamt när jag ser dina bilder.. Jaja, tjatElin.. Jag har sagt det förr och jag säger det igen - du är sjukt duktig! :)

2009-08-21 @ 22:50:32
URL: http://frokenwesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0