Succé med kulturnatt i Västerås

Lite torka i bloggen har det varit.. men ack så aktiv jag har varit med andra saker, som känns lite viktigsare :P Var nyss kulturnatta här, och det blev en super succé, synd för alla er som missade alla våra vackra kreationer under lördagskvällen. Jag och Lena grejade och fejade, svarade på frågor under hela kvällen. Det var fullt med folk i butiken från att vi öppnade till att vi stängde. Kul att kunna visa upp att blommor och att vara florist innebär så mycket mer, än att bara binda buketter och vattna blommor.





 

 

Nu taggar jag och Lena för DM i karlstad.. DM i blomsterbinderi. Går det vägen där så är det mycket möjligt att någon av oss (förhoppningsvis båda två) går vidare till SM nästa år! Hoppas hoppas hoppas..

I veckan väntar två stycken brudbuketter som jag ska göra. En droppformad, likadan som jag gjort tidigare.. lite andra blommor. Sen ska jag göra en rundbunden bukett med cremefärgade vendela rosor och cremekvistrosor.. med lime germini och amaranthus som hänger. Orkidéer ska jag även nåla fast som överlappar germinin. Kommer bli riktigt snyggt!

Godkväll!!


Kommentarer
Postat av: elin

Fina buketter tjejen! när är det DM är? lycka till =) Kram

2009-09-23 @ 09:42:47
URL: http://elinsundberg.wordpres.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0