Stockholm calling



Höga förväntningar inför morgondagen. Just nu ligger jag i soffläge och ska till att sova. Imorgon ska jag entra kungahusets trösklar. Vad jag har sett fram emot detta. Jag blir inneboende hos min pappas kusin Ulrika hela veckan. Hon är så go, och jag känner mig redan som hemma. Hoppas att jag får lite fritid över så att jag har tid att umgås med henne också.

Det är väldigt stor hemlighetsmakeri över allt det här som ni kanske kan förstå. Så vi har ju ingen aning om vad det är för sorts blommor, färger ... vilka miljöer vi kommer att smycka och hur .. hur mycket blommor har vi att röra oss med ? vilka kommer man att jobba med ?

Om ni vill ha lite uppdatering här i veckan så får ni följa bloggen. Jag har ju som sagt ingen aning om upplägget eller hur länge vi jobbar om dagarna. Sååå stay tuned for further updating !

Måste ju även nämnas att vi har gjort iordning jätte vackra brudbuketter och arrangemang på mästerblomman smedjegatan, där ni kan rösta på den bästa buketten och vinna en kärleksbukett ! Missa inte !
Bilder kommer senare, när jag har möjlighet till en överföringssladd.

Hörs! natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0