Nu får detta vara de sista vinterbilderna innan våren !!











Nu ska allt bort !! Regn idag, sol imorgon ... Underbart när asfalten tittar fram mer och mer. Fåglarna har börjat hittat hem också .. Tänkte att jag skulle lägga upp dessa bilder bara, för alla att se , innan det är tabu med vinter. Vi är inne i vårmånader nu, så det är ok att längta ihjäl dig efter lite värme. Fortfarande har jag min äkta hälft i Thailand. nu börjar ändå dagarna gå åt rätt håll, nu är det mindre än 3 veckor kvar tills dom kommer hem igen. Å vad jag saknar honom. Brukar inte bli så personlig i bloggen, skriver inte så mycket om karlar .. (oj, använde jag plural där ?? haha) Men ibland får man göra lite undantag.

På första bilderna är det min minsta bror som försöker posera med familjens hund Wilma. Han ska fylla 13 år i år den ungen , vad tiden går fort !

Nu har jag nog njutit klart av min fredagskväll som har involverat bio och trevligt sällskap ! Skönt att blogga av sig lite.

GODNATT !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0